Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Sinema ve Ben (MİM)



Sinema ve ben... 
Bu mimi her görüşümde biri mimlese de yapsam diyordum. Çünkü sinema benim için bir tutku aynı zamanda. Deyim yerindeyse ilk görüşte aşık oldum mime :D 
eceevren blogunun sahibi Ece abla bizi mimlemiş, buradan da kendisine çok teşekkür ederim. Merve ile birlikte yapmak istemiştik ama fırsat olmadı, artık bir dahakine diyelim :)
  1. Sinemada izlediğin ilk film:
Bu soruyu yanıtlarken ailecek ne kadar uzun zamandır sinemaya gitmediğimizi fark ettim. Sinemaya ilk kez annemle ve babamla gitmiştim, daha sonra da annemle babamla ayrı ayrı gittiğim oldu ama üçümüz beraber o zamandan beri gitmemişiz. Hepimizin film zevki çok farklı olunca. O zaman da ben küçüktüm, tabi ki bir animasyon filme gitmiştik :D
Hz.Muhammed: Son Peygamber
  1. Film en güzel .... de /da izlenir.
Evde tabi ki rahatıma aşırı düşkün olduğum için, yayıla yayıla izliyorum. sinemada iki saat düz oturmak zorunda kalmak kötü. Ama bir istisna; korku filmleri en güzel sinemada izlenir. :)
  1. Film izlerken olmazsa olmazın var mı, varsa neler?
Filmin türü ne olursa olsun pür dikkat izlemem lazım. Psikolojik filmlerden kalan bir alışkanlık. O yüzden olmazsa olmazım; kafamın boş olması, sessiz bir ortamın olması.

Gelelim çerezlik anket sorularına:
a) Tek başına mı kalabalık mı ?
Resimden de anlaşılacağı üzere tek başıma :D Sinemaya da genelde tek başıma giderim. Başka biri olunca dikkatim dağılıyor.
b) Mısır mı cips mi ?
Cips sevmem, Mısır diyeceğim ama onu da çok yememeye çalışıyorum 
Tatlılar, pastalar daha güzel oluyor 
c) İki boyutlu mu, üç boyutlu mu ?
3 boyutlu. Hatta 7 boyutlu :D
d) Avm sineması mı sokak sineması mı?
Sokak sineması olsa güzel olurdu 
e) Filmden önce fragmanı izlemek mi yorumları okumak mı
Önce yorumları okurum, olumluysa fragmana geçerim :))

Mimlediklerim:



Ayrıca yapmayan tüm arkadaşlarımızı da mimliyorum. 
Bu güzel mimi başlattığı için Öneri Makinesi’ne de çok teşekkürler 


Kendinize iyi bakın...

Yorumlar

  1. Mim için teşekkür ediyorum. Sen eşittir ben. Film izlerken pür dikkat izlerim. Dikkatimi dağıtan hiçbir şey olmamalı yani. Yoksa filmin tadını alamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. mim için teşekkürler en kısa sürede yapacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa harika bir mim olmuş ben de severim sinemayi ve kesinlikle en kisa zamanda yapmaya çalışacağım. ☺ benim mimlediginiz için teşekkürler 😃😊😀

    YanıtlaSil
  4. heey son yazımda bilokunuuz :)

    YanıtlaSil
  5. Bu mimi Öneri makinesi sayesinde çoğumuz yaptık.Ben de evde sinema izlemeyi pek severim.Deep sayesinde sizi tanımış oldum,memnun oldum :) Tabi ki takipteyim :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz biz de çok memnun olduk, teşekkürler :)

      Sil
  6. Güzel bir mimdi. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. selamlar,güzel bir mim olmuş gerçekten,
    deep tone sayesinde sayfanıza ulaştım ve takibe aldım.Bende beklerim..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, tabii hemen geliyorum :)

      Sil
  8. Merhabalar, tabi ki geliriz. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. heeey merveee dağıstan, büyük blog keşif etkinliğine tabikide katılabiliyorsun ki. bak yorum yaptın yaa o yazıyı oku bir dahaaa, orda yapman gerekenleri sölüyo kiii, bloglara üye olcan, link bırakcan filan işteee. bak unuttuysan hangi yazı diye, benim blogda bloglardan seçmeler yazımda var bak bu etkinliğin bir adresi. ordaqn girip sen de katıl işteeee :) ebrar, merve görmezse sen söyle onaa da katılmak istemiş etkinliğe ama eksik bırakmıııış :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Oscar Tahminleri 🎬

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı